Jan Linders Fonds reikt € 1.425,80 uit aan MaGe

Maar liefst € 1425,80 is er in de afgelopen maanden van dit jaar opgehaald voor en door Stichting MaGe. Jan Linders Gennep reikte in eigen supermarkt een symbolische cheque uit aan hun lokale goede doel van het Jan Linders Fonds. Door de goede samenwerking tussen medewerkers, klanten en het goede doel is de inzameling de afgelopen paar maanden een groot succes geweest.

Succesvolle activiteiten

Een groot deel van het ingezamelde bedrag komt voort uit de verkoop van producten die bekroond zijn tot ‘Beste Product van het jaar 2015-2016’. Van ieder product ging 1 euro naar het goede doel. Daarnaast zijn de goede doelen zelf ook zeer actief geweest. In samenwerking met hun supermarkt werden er verschillende activiteiten georganiseerd in het kader van het fonds. Ook in het komende half jaar kunnen de klanten van Jan Linders nog acties voor en door het lokale doel van hun supermarkt verwachten.

Jan Linders Fonds

In 2013 vierde supermarktketen Jan Linders haar 50-jarig jubileum. Ter ere van dit jubileum is de Stichting ‘Jan Linders Fonds’ opgericht. Een zelfstandig fonds, met als doel het ondersteunen van lokale initiatieven, die de leefbaarheid in de omgeving direct of indirect verbeteren. Dit jaar worden 59 lokale doelen ondersteunt met behulp van klanten van de supermarkt. Elke Jan Linders supermarkt kiest zelf een eigen goede doel, waarvoor geld ingezameld wordt door middel van acties en eigen activiteiten.