2e verkoopdag Stichting MaGe druk bezocht

Zaterdag 20 december 2014 heeft Stichting MaGe voor de 2e maal in haar bestaan een verkoopdag georganiseerd. Dankzij Novita Wonen & Slapen, Plaza Gennep en Printmarkt.eu heeft de stichting producten kunnen verkopen met een hoge korting, tot wel 75% van de winkelprijs. Met deze opbrengst kon men aan de doelgroep, inwoners van de gemeente Gennep die gebruik maken van het minimabeleid, een cadeau aanbieden. En dit jaar heeft de stichting voor € 1355,00 aan cadeaus mogen uitdelen.

Wij zijn de bezoekers en de bedrijven die dit mogelijk hebben gemaakt dan ook zeer dankbaar, aldus Ron Bos, voorzitter van Stichting MaGe.
Maar naast de bezoekers en de ondernemers wil ik ook de vrijwilligers van de papieren brigade van Synthese en alle medewerkers van ’t Hökske bedanken voor hun belangeloze inzet. Zonder hen hadden wij het niet kunnen doen! Ik hoop dat wij het volgend jaar weer een actie zoals deze mogen doen en misschien zijn er dan weer meer ondernemers uit de gemeente Gennep die op de een of andere manier mee willen doen om de actie tot een nog groter succes te maken.

Stichting MaGe gaat in het nieuwe jaar door met het organiseren van activiteiten voor de mensen die het financieel moeilijk hebben. Er zijn al weer enkele nieuwe projecten in de steigers gezet en met name het zwemproject voor de kinderen (de mogelijkheid om zwemdiploma A te halen) moet een vervolg gaan krijgen. Hiervoor zoekt de Stichting nog sponsors en donateurs. Bent u geïnteresseerd in de activiteiten van de Stichting of wilt u sponsor of donateur worden, neem dan contact op met Stichting MaGe via secretariaat@stichtingmage.nl , bel 0485 517288 of kijk op onze website www.stichtingmage.nl.